diety..

12. října 2009 v 19:53 | Dydy__ |  diety
psaly ste ze byste do nejakejch diet sli semnou, tak sem dam prehled tech diet a jidelnicku, a taky od kdy do kdy je budu drzet :)

doufam , ze nekdo pudete do nich semnou a spolecne je zvladneme:)..jinak se na ne docela tesim, pac tam sou samy veci co mi chutnaj:D..a kdyz k tomu dame trochu pohybu tak kila pudou samy dolu=))

streda 14.10- pátek 16.10 DIETA MODELEK

Den první

Snídaně: 250 g čerstvého ananasu
Svačina: 250 g čerstvého ananasu
Oběd: 1 banán
Svačina: 250 g čerstvého ananasu
Večeře: 1 banán

Den druhý

Snídaně: 3 kiwi
Svačina: 100 g hroznového vína
Oběd: 4 kiwi
Svačina: 100 g hroznového vína
Večeře: 3 kiwi

Den třetí

Snídaně: 200 g hroznového vína
Svačina: 200 g ananasu
Oběd: 4 kiwi
Svačina: 100 g ananasu
Večeře: 2 kiwi a 100 g hroznového vína

_____________________________________________________________________________
sobota 17.10- pátek 23.10 DIETA NA 7 DNI

7 Denní dieta je založena na specifických jídlech, které se jí v určitý den. Dieta zbavuje tělo škodlivých látek a vede tak k váhové ztrátě. Při této dietě můžete ztratit až 6 kilo během týdne.

Pondělí: můžete jíst všechny druhy zeleniny a ovoce, mimo banánů
Úterý: jíte pouze zeleninu a to jakékoliv množství
Středa: jíte jako v pondělí
Čtvrtek: 5 banánů a 5 sklenic mléka
Pátek: 4 červená rajčata a kapustu nebo zelí
Sobota: 1 velký vařený brambor s másel a zelná polévka
Neděle: syrová nebo vařená zelenina, rýže

Strava v této dietě je dostupná, ale má velmi přísné pravidla. 7 Denní strava není velmi vyvážená a může vést ke slabosti a únavě. Toto pravděpodobně bude mít také za následek úbytku váhy. Celkově, tato strava není doporučena.

_____________________________________________________________________________

sobota 24.10- utery 27.10 JARNI OCISTNA KURA

První den
Zbavte tělo škodlivých látek

Snídaně: bylinkový čaj se dvěma lžičkami medu
Oběd: ovocný ledový čaj, který můžete osladit 1 lžičkou medu
Večeře: bylinkový čaj (heřmánkový, kopřivový, mátový) s 1 lžičkou medu

Druhý den
Vsaďte na vlákninu

Snídaně: 50 g vařené rýže smíchané s jogurtem nebo nastrouhaným jablkem
Oběd: 50 g vařené rýže smíchejte s okurkou, lžící smetany, citronovou šťávou a olivovým olejem
Večeře: 50 g vařené rýže smíchejte s nakrájenou paprikou

Třetí den
Doplňte hladinu draslíku
Snídaně: krajíc celozrnného chleba s plátkem sýra a 100 g čerstvého ananasu
Oběd: čtvrtka vařeného kuřete a 100 g čerstvého ananasu
Večeře: malý ovocný salát

Čtvrtý den
Zásobte tělo bílkovinami
Snídaně: 1 nízkotučný jogurt s nakrájeným banánem a 1 lžící ovesných vloček
Oběd: 2 nízkotučné jogurty, 2 suchary, 2 rajčata
Večeře: kuřecí polévka
Co pomáhá
Jablka
Mají málo kilojoulů a vysoký obsah fruktózy, takže vás zasytí na delší dobu. Obsah vlákniny současně reguluje hladinu cholesterolu v krvi. Jablka podporují činnost ledvin, jater a jsou účinnými pomocníky při vylučování těžkých kovů z organismu.
Ananas
Čerstvý má mimořádně pozitivní účinky na naši postavu. Obsahuje enzym bromelin, který se významnou měrou podílí na metabolismu bílkovin. Nachází se i v tabletách na hubnutí s výtažkem z ananasu.
Zelí, kapusta, salátová zelenina
Svými antioxidační účinky a vysokým podílem vlákniny prospějí vaší linii.
Jogurty
Obsahují probiotické kultury, které podporují zdravé trávení.
Rýže
Má vysoký obsah vitaminů A, B2 a C a minerálů (draslík, fosfor, vápník, sodík).
Citrony
Antioxidanty v nich obsažené podporují vylučování toxických látek. Prospívají játrům a zároveň obsahují i látky, které urychlují látkovou přeměnu a pomůžou tělu při detoxikaci.
Pamatujte si, že:
Jakoukoliv tepelnou přípravou se účinné látky ničí. Proto vsaďte na čerstvé saláty, případně šťávy. Pokud je zařadíte do svého jídelníčku pravidelně, a nejen během očistné kúry, určitě vám to prospěje.
Náš tip:
Jestliže vás bude během kúry trápit hlad, dejte si sklenici syrovátky nebo čaj s medem a jedním sucharem.
Několik rad na závěr
- Jezte jen, když máte hlad. Ve chvíli, kdy jste nasycená, odsuňte talíř. Nejezte z dlouhé chvíle.
- Dopřávejte si polévky, zaplní žaludek a jsou méně kalorické. Musí však být bez smetany.
- Omezte spotřebu alkoholu, má příliš mnoho kalorií a povzbuzuje chuť k jídlu.
- Ignorujte výtahy a choďte po schodech.
- Zvyšte svoji fyzickou aktivitu.
- Nemyslete na dietu, kazí to náladu. Myslete na pozitivní změny, které vám hubnutí přinese.
_____________________________________________________________________________

streda 28.10 HROZNOVA DIETA

Nemáte dost trpělivosti na dlouhé diety? Zkuste dietu na jeden den! Tato jednoduchá a zdravá dieta se opakuje každý týden a tím umožní vašemu tělu zregenerovat, napravit vaše týdenní hříchy ve stravování a dlouhodobě snížit váhu, tedy zhubnout.

Základní pravidla při expresní dietě
  • množství potravin určených na celý den si rozdělte do několika rovnoměrných porcí
  • jezte a pijte ve stejných časových odstupech
  • dodržujte přesně předepsaný jídelníček, pijte jen minerální vodu nebo rozředěnou šťávu
  • poslední jídlo si dejte do 18:00
  • další den se nepřejídejte, nebo dojde k jo-jo efektu
V tomto ovoci je mnoho vitamínů a minerálů,které regulují trávení a čistí organismus. Flavonoidy, které jsou v hroznech ve velkém množství obsazeny, okamžitě zlepšují vzhled pokožky.

Přísady:

  • 1,5 kg hroznového vína
  • hroznová šťáva
  • ovocné čaje
  • minerální voda (nesycená)

Na celý den si rozdělte 6-8 porcí hroznů (cca 200 g). Mezi těmito porcemi pijte pouze rozředěnou hroznovou šťávu (nejlépe čerstvě vymačkanou) s minerálkou. Omezte pití černého čaje a kávy, dopřejte si minerální vody kolik jen chcete (3 l/den i více).
_____________________________________________________________________________

ctvrtek 29.10- sobota 31.10 JOGURTOVA DIETA


Celý den jíme nizkotučný jogurt, celkem 1200 g. Vypijeme 2 l bylinkového čaje a 1x láhev minerální vody. Tělo tak přijme cca 530 kcal/den. Tuto dietu doporučujeme držet 2-4 dny, ne déle.

Jogurt obsahuje mnoho vápníku a bílkovin, ale je to velmi hladový pokrm, proto do každého jogurtu (150 g) přimíchejte 2 lžíce rozpustné vlákniny Psyllium. V trávicí traktu zvětšuje svůj oběm až 14x a tak skvěle potlačí hlad.
 


Komentáře

1 ♥ Miss♥ Lily@n@♥*_SB_* ♥ Miss♥ Lily@n@♥*_SB_* | Web | 12. října 2009 v 19:57 | Reagovat

Jsem z5,bez vás to nejde :)

2 ♥ Miss♥ Lily@n@♥*_SB_* ♥ Miss♥ Lily@n@♥*_SB_* | Web | 12. října 2009 v 20:52 | Reagovat

9tidenni dietu jsme zrovna dopsala takze ji muzes videt na mem blogu :-)

3 Chilli Chilli | Web | 12. října 2009 v 23:06 | Reagovat

Super dietky ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama